Hva skjer om jeg skader en propell?

Endret 2025-04-12

Vi har et ordtak som sier at det er to typer skippere, de som har truffet en stein og de som kommer til å treffe en stein. Skader kan skje til selv de mest erfarne skippere, men informer oss alltid om disse skadetilfellene.


Du bør alltid ta gode og tydelige bilder fra propellen ved inn- og utsjekking. Hvis propellen har tatt skade eller er ripet opp under reservasjonen, bør du alltid rapportere det til oss via appen og ringe det lokale flåte servicenummeret som du finner i appen. Ring til oss så sikrer vi at vi kan skifte propell i tide ved behov før neste medlem kommer til båten.


Du bør alltid rapportere riper på propellen, på båten og dets utstyr du har forårsaket. Hvis du ikke rapporterer skader til oss, har vi rett til å fakturere deg for det. Å ikke gi oss beskjed om skaden kan forhindre neste person å ta ut båten.


Hvis du kommer til båten hvor propellen allerede er skadet, kan du ringe til oss og vi vil endre din reservasjon til en annen båt hvis mulig.


Hvis vi må fakturere for en skade eller mangler, undersøker vi først nøye når skaden oppsto og fakturerer deretter.

Var denne artikkelen nyttig?

Så bra!

Takk for din tilbakemelding

Beklager at vi ikke kunne være mer til hjelp

Takk for din tilbakemelding

Fortell oss hvordan vi kan forbedre denne artikkelen.

Velg minst én av grunnene
CAPTCHA-verifisering er obligatorisk.

Tilbakemeldingen er sendt inn

Vi setter pris på tilbakemeldingen din og vil prøve å rette på artikkelen