Fleet medlemer har to forskjellige typer reservasjoner; I siste liten reservasjon og forhåndsreservasjon. Du kan også ha en kombinert reservasjon som bruker begge reservasjonene. Det er derfor lurt å først forsikre seg om at reservasjonstypene ikke allerede er i bruk, det kan hindre deg fra å legge inn en ny reservasjon. Hvis du har reservert en hel dag, altså en kombinasjonsreservasjon, så vil du ikke kunne gjøre ny reservasjon før den bestillingen er brukt opp.
Hvis du nylig har vært på vannet, vil du ikke kunne gjøre en ny reservasjon av den typen før den tiden har gått. Det betyr at hvis du plutselig har tatt en kveldsreservasjon, altså hatt båten fra 16.30 til 08.00 og returnert båten på kvelden, vil du ikke kunne foreta en ny reservasjon før neste morgen, etter slutten av reservasjonstiden.
Om ingenting av dette er tilfellet med dine reservasjoner som allerede er registrert, bør du sjekke at du er logget inn i applikasjonen med riktig brukernavn og at du har oppdatert til siste versjon av applikasjonen. Til slutt kan du prøve å logge ut av appen eller fjerne den helt og laste den inn på nytt.
Hvis de månedlige betalingene dine ikke har gått gjennom flere ganger, blokkerer dette deg også for å gjøre reservasjoner inntil betalingen er trukket tilbake.
Hvis ingen av disse tipsene ovenfor hjelper, kontakt Skipperis kundeservice.
Var denne artikkelen nyttig?
Så bra!
Takk for din tilbakemelding
Beklager at vi ikke kunne være mer til hjelp
Takk for din tilbakemelding
Tilbakemeldingen er sendt inn
Vi setter pris på tilbakemeldingen din og vil prøve å rette på artikkelen